Jeśli dane Państwa firmy uległy zmianie, poniżej znajduje się formularz, przez który mogą Państwo przesłać zaktualizowane dokumenty. Proszę wypełnić numer NIP firmy (same cyfry), a następnie dodać załącznik (format jpg, png lub pdf). Po kliknięciu na przycisk Prześlij aktualizację wybrany plik zostanie przesłany do INCOM.
Aktualizacja danych
Odzyskiwanie hasła/dostępu do Incom Online
Krok 1 z 3
Aby odzyskać dostęp do Incom Online potrzebne będą:
NIP Twojej firmy
Numer klienta w Incom
Imię i nazwisko osoby, na którą zostało założone konto
Login do konta na Incom Online
Numer klienta Incom jest dostępny w umowie handlowej. Jeżeli nie masz numeru klienta lub loginu do konta Incom Online, przejdź do Kroku 3.
Krok 2 z 3
Aby wygenerować nowe hasło, wejdź na stronę:
Wprowadź przygotowane dane do formularza.
Po chwili otrzymasz login oraz hasło na adres mailowy wprowadzony do systemu z Umowy Handlowej (lub przy zakładaniu konta).
Jeśli nie otrzymałeś maila z danymi dostępowymi, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeżeli adres e-mail przypisany do konta został zmieniony i jest nieaktualny, przejdź do Kroku 3.
Krok 3 z 3
Nadal nie możesz odzyskać dostępu do Incom Online?
Jeśli wystąpił błąd podczas odzyskiwania hasła
Nie pamiętasz lub nie możesz odnaleźć niezbędnych danych
Adres e-mail został zmieniony lub nie istnieje (wygasła domena, literówka)
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci odzyskać dostęp do Incom Online.
Jeśli nie możesz zalogować się do Incom Online na nowe hasło, najprawdopodobniej zostało ono nieprawidłowo przekopiowane z wiadomości e-mail, proszę dokładnie je zaznaczyć lub przepisać.