Przez 30 lat funkcjonowania na polskim rynku IT, dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy, osiągnęliśmy jedną z czołowych pozycji wśród dostawców sprzętu i oprogramowania. Zajmowane przez Incom Group SA miejsce zobowiązuje do posiadania najwyższej jakości standardów obsługi.
Kierujemy się zasadą, że sukces Incom Group SA jest możliwy tylko, gdy sukces odnoszą nasi Partnerzy.
Wspieramy ich, aby umacniali swoją pozycję na rynku, zarówno lokalnym, jak i ogólnopolskim. Nieustannie dokładamy wszelkich starań, aby dostosowywać działania do aktualnych potrzeb i możliwości naszych Partnerów.
Rozmawiamy i jesteśmy otwarci na uwagi. Od zawsze były one wyznacznikiem kierunku zmian, w którym podążamy. Sami również kreujemy standardy, aby rynek IT rozwijał się coraz dynamiczniej.
Naszym Partnerom zapewniamy:
Kredyt dla każdego
KREDYT
5 TYS. PLN BRUTTO
Kredyt przeznaczony dla Klientów którzy:
- Przesłali oryginały Umowy Handlowej wraz z załącznikami
- Prowadzą działalność gospodarczą minimum 2 miesiące
- Posiadają dobrą opinię na rynku
- Są czynnym płatnikiem podatku VAT
- Siedziba mieści się na terytorium RP
Dni kredytu: 10
KREDYT
DO 30 TYS. PLN BRUTTO
Kredyt przeznaczony dla Klientów którzy:
- Dokonali minimum dwóch zamkniętych transakcji o wartości min. 1 000 PLN brutto, zrealizowanych w różnych dniach
- Prowadzą działalność gospodarczą minimum 6 miesięcy
- Terminowo dokonują płatności
- Posiadają dobrą opinię na rynku
- Są czynnym płatnikiem podatku VAT
- Siedziba mieści się na terytorium RP
Dni kredytu: 18
KREDYT
POWYŻEJ 30 TYS. PLN BRUTTO
Kredyt przeznaczony dla Klientów którzy:
- Zrealizowali na limicie kredytowym obrót zamknięty o łącznej wartości 40 000 PLN brutto (w ostatnich 12 miesiącach)
- Dostarczyli aktualne podpisane dokumenty finansowe za poprzedni oraz aktualny rok
- Prowadzą działalność gospodarczą minimum 12 miesięcy
- Terminowo dokonują płatności
- Posiadają dobrą opinię na rynku
- Są czynnym płatnikiem podatku VAT
- Siedziba mieści się na terytorium RP
Dni kredytu: 21
Wysokość kredytu rozpatrywana jest indywidualnie po analizie Klienta
Na dalszym etapie współpracy warunki kredytowe, które mogą Państwo otrzymać, dopasowane zostaną do potrzeb i możliwości każdego Partnera. Każde zapytanie, dotyczące odroczenia terminu płatności traktujemy indywidualnie, dzięki czemu sukcesywnie, z rozwojem Państwa firmy, możemy proponować coraz dogodniejsze warunki.
Incom Online
System B2B Incom Online to kompleksowe rozwiązanie przeznaczone do elektronicznej sprzedaży i obsługi Partnera. Wyposażone zostało w wiele narzędzi umożliwiających w prosty i przyjazny sposób dobór towarów, kompletowanie zamówień, szybkie dotarcie do najlepszych ofert oraz korzystanie z przygotowanych przez nasz zespół promocji.
System Sprzedaży Internetowej pozwala Partnerom na samodzielne zarządzanie wszystkimi najważniejszymi aspektami współpracy z Incom Group SA, m.in. na kontrolowanie aktualnego stanu zamówień i rozliczeń, śledzenie statusu przesyłki oraz zarządzanie dostępami pracowników w Państwa firmie.
Zaletą korzystania z platformy Incom Online jest:
- tworzenie ofert i wyliczanie cen detalicznych
- indywidualne wyceny towarów
- faktury elektroniczne
- elektroniczna obsługa reklamacji i zgłoszeń serwisowych
- szeroko dostępna usługa webservice
- bezpośrednia wysyłka towarów do klienta końcowego
- konfiguratory licencji wspomagające wybór właściwego oprogramowania, min.: Microsoft, Eset czy Insert
- obsługa projektów przetargowych
- szkolenia produktowe i biznesowe w ramach Centrum Edukacji i Biznesu Incom Group SA
Każdego dnia na Incom Online udostępniamy naszym Partnerom setki ofert specjalnych, akcji promocyjnych i rabatowych. Zaloguj się i sprawdź.
Dostawa w 24h
Codziennie obsługujemy tysiące zamówień, a nasze centrum logistyczne jest w stanie obsłużyć kilkadziesiąt milionów paczek w ciągu roku, dostarczając towar naszym Partnerom w kraju i za granicą.
Każde zamówienie na towary aktualnie dostępne na naszym magazynie, które otrzymamy do godziny 15:00 nadamy jeszcze tego samego dnia. Już na następny dzień zostaną one dostarczone pod wskazany przez Państwa adres. Partnerzy prowadzący działalność na terenie Wrocławia mogą – przy spełnieniu określonych warunków – otrzymać przesyłkę jeszcze w dzień zamówienia. Umożliwiamy również odbiór towarów osobiście, w punkcie wydań naszej siedziby otwartym w godzinach 13:00-17:00. Mając na uwadze najwyższą jakość dostaw, regularnie współpracujemy z firmami DHL i Schenker.
Obsługa wielu zamówień w krótkim czasie, jest możliwa dzięki zarządzaniu nowoczesnego centrum logistycznego, połączonego bezpośrednio z magazynem wysokiego składowania. Dbaniu o wysoką jakość usług sprzyja położenie siedziby Incom Group SA. Znajduje się ona w niewielkiej odległości węzła autostrad A4 i A8, które są częścią europejskich szlaków komunikacyjnych E40 i E64. Położenie wrocławskiej siedziby Incom Group SA w skali europejskiej sprawia, że jesteśmy idealnym łącznikiem pomiędzy wschodnią i zachodnią częścią kontynentu.
Usługa webservice
Dział e-biznesu Incom Group SA zaprojektował specjalnie dla naszych Partnerów istotne ułatwienie, które umożliwia integrację Państwa systemów i platform sprzedażowych z Incom Online, za pomocą bezpiecznych usług internetowych XML Web Service.
Dzięki zdalnemu dostępowi do wybranych funkcjonalności oferujemy Państwu
między innymi możliwość:
- Pobierania informacji o towarach i cenach
- Pobierania danych o wystawionych fakturach, rozliczeniach i stanach realizacji zamówień
- Składania kompletnych zamówień
- Przesyłania koszyka do wyceny
Aplikacja Oferta XML to umożliwia szybka integrację z Incom Online Webservice i łatwe dodanie oferty Incom Group SA do sklepu internetowego. Oferta XML udostępnia dane w wybranym formacie xml, co umozliwia prostą aktualizację oferty, cen lub stanów magazynowych zarówno ręcznie przez operatora jak i automatycznie.
Te i więcej możliwości wraz z dokładnymi instrukcjami wdrożenia znajdą Państwo na platformie Incom Online w zakładce Webservice.
Udzielamy również merytorycznego wsparcia oraz pomocy technicznej przy integracjach.
Pobieranie oferty Incom Group SA
Składanie zamówienia
Wysyłka towarów
Sprawdzanie statusu zamówienia
Faktury i płatności
Centrum Edukacji i Biznesu Incom Group SA funkcjonuje od 2011 roku. Stworzyliśmy je, aby pomóc naszym Partnerom w uzyskaniu łatwiejszego dostępu do wiedzy i umiejętności, które poszerzyłyby ich możliwości biznesowe.
We wrocławskiej siedzibie CEiB regularnie prowadzimy warsztaty typu hands-on, zaś dzięki prowadzeniu interaktywnych wykładów w sieci, umożliwiamy udział w częstszych i krótszych treningach, w których może wziąć udział kilka osób z Państwa firmy. Przy pomocy nagrań udostępnianych po szkoleniach, nasi Partnerzy mogą samodzielnie przeszkolić inne osoby lub utrwalić wiedzę.
Systematycznie poszerzamy zakres prowadzonych szkoleń, a we wdrażaniu najbardziej skomplikowanych bloków szkoleniowych pomagają nam certyfikowani trenerzy z branży, producenci sprzętu oraz sami uczestnicy szkoleń.
Programy Partnerskie
Partnerzy Incom Group SA mają możliwość udziału w programach partnerskich, oferujących dodatkowe korzyści biznesowe.
Proponujemy zarówno działania skierowane do wszystkich, w których profity dotyczą całości zakupów, jak i takie przygotowane dla Partnerów w wybranych grupach produktowych. Jeżeli Państwa firma oferuje rozwiązania klasy biznes, szeroko pojęty druk lub sprzedaje do sektora edukacyjnego, to z pewnością zalety płynące ze ścisłej współpracy z Incom Group SA, pozwolą osiągać jeszcze lepsze wyniki biznesowe.
Uczestnikom programów zapewniamy między innymi dedykowane cenniki produktowe, wsparcie marketingowe czy choćby preferencyjne warunki kredytowe.
Pełną listę korzyści znajdą Państwo po zalogowaniu na naszą platformę B2B online.incom.pl.