Spis treści
Zgłoszenie serwisowe dokonywane poprzez Internet mają za zadanie poprawić współpracę z Partnerem i usprawnić realizowanie reklamacji zgłaszanych przez naszych kontrahentów. Każda firma, która będzie dokonywać zgłoszenia reklamacyjne poprzez nasz serwis w Internecie, będzie korzystać z szeregu profitów, do których m.in. zaliczać się będzie krótki czas realizacji reklamacji i wyeliminowanie do minimum pomyłek związanych z procedurą przyjmowania zgłoszeń.
W związku z zainstalowaniem oprogramowania do przesyłania zgłoszeń serwisowych drogą internetową, firma INCOM od 01.10.2005 wyeliminowała całkowicie przyjmowanie zgłoszeń inną drogą niż tutaj opisywaną. o wszelkich zmianach i udoskonaleniach oprogramowania nasi kontrahenci będą informowani drogą pocztową (e-mail), a w każdym momencie informacje te będą dostępne na naszej stronie WWW.
W związku z tym, prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi zgłoszenia serwisowego.
Prosimy także przesyłać do nas uwagi dotyczące działania tego serwisu na adres: info@incomgroup.pl.
Prosimy o zalogowanie się na stronie serwis.incom.pl lub online.incom.pl i wybieranie opcji Serwis.
Jak zdobyć login i hasło?
W przypadku nieposiadania jeszcze loginu i hasła, należy wysłać prośbę o nadanie loginu i hasła do modułu serwisowego na adres: serwis@incomgroup.pl. W treści wiadomości prosimy podać:
– pełne dane firmy i NIP,
– imię i nazwisko osoby, która będzie korzystać z tego loginu.
Wypełnij formularz reklamacyjny
Po zalogowaniu się będą Państwo mieli możliwość sprawdzenia dokumentów po s/n :
Prosimy wypełniać pola według kolejności:
– w polu „Numer seryjny” prosimy wpisać pełny numer seryjny produktu lub go zeskanować (np. 5FB7F2QN),
– prosimy kliknąć przycisk „Znajdź towar w/g nr seryjnego”,
– następnie należy wypełnić opis uszkodzenia i wysłać zgłoszenie.

Zobacz czy produkt został przyjęty do reklamacji
Prosimy przejść do strony zawierającej informację, czy na dany produkt został przydzielony numer RMA. Status „przyjęte” oznacza zgodę na przysłanie towaru do reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji w polu „Komentarz” podana będzie przyczyna odrzucenia.
Każdy użytkownik posiada podgląd stanu realizacji reklamacji od przyjęcia do zakończenia procesu reklamacji wraz z numerem listu przewozowego.

Drukowanie listy wysyłkowej
Z kolejnej strony należy wydrukować „Listę Wysyłkową” – system pomaga stworzyć listę wysyłkową, pokazuje pozycje, na które zostały nadane numery RMA.


Nie ma potrzeby przysyłania żadnych dodatkowych dokumentów (z wyjątkiem RMA). Towar należy przysyłać w wersji OEM, z wyjątkiem procedury DOA.