Obsługa Zgłoszeń
Pobierz dokument w formacie PDF.
Od dnia 01.10.2005 firma Incom Group SA nie przyjmuje towarów do serwisu bez nadanego wcześniej numeru RMA.
Obowiązkowo na paczce należy umieścić wydrukowaną listę wysyłkową z wymienionymi numerami przyznanych RMA.
Paczki kierowane do Serwisu, nie opisane z zewnątrz numerami RMA nie będą przyjmowane.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi zgłoszenia serwisowego.
Zgłoszenie serwisowe dokonywane poprzez Internet mają za zadanie poprawić współpracę z Partnerem i usprawnić realizowanie reklamacji zgłaszanych przez naszych kontrahentów. Każda firma, która będzie dokonywać zgłoszenia reklamacyjne poprzez nasz serwis w Internecie, będzie korzystać z szeregu profitów, do których m.in. zaliczać się będzie krótki czas realizacji reklamacji i wyeliminowanie do minimum pomyłek związanych z procedurą przyjmowania zgłoszeń.
W związku z zainstalowaniem oprogramowania do przesyłania zgłoszeń serwisowych drogą internetową, firma Incom Group SA od 01.10.2005 wyeliminowała całkowicie przyjmowanie zgłoszeń inną drogą niż tutaj opisywaną. o wszelkich zmianach i udoskonaleniach oprogramowania nasi kontrahenci będą informowani drogą pocztową (e-mail), a w każdym momencie informacje te będą dostępne na naszej stronie WWW.
W związku z tym, prosimy o dokładne zapoznanie się z instrukcją obsługi zgłoszenia serwisowego.
Prosimy także przesyłać do nas uwagi dotyczące działania tego serwisu na adres: info@incomgroup.pl.
UWAGA! Nie można poruszać się wewnątrz serwisu przy pomocy klawiszy nawigacyjnych przeglądarki, ponieważ spowoduje to wylogowanie i konieczność ponownego logowania; należy używać tylko klawiszy będących częścią programu.
Prosimy o zalogowanie się na stronie serwis.incom.pl lub online.incom.pl i wybieranie opcji Serwis.
Jak zdobyć login i hasło?
W treści wiadomości prosimy podać:
– pełne dane firmy i NIP,
– imię i nazwisko osoby, która będzie korzystać z tego loginu.
Wypełnij formularz reklamacyjny
Po zalogowaniu się będą Państwo mieli możliwość sprawdzenia dokumentów po s/n :
Prosimy wypełniać pola według kolejności:
– w polu „Numer seryjny” prosimy wpisać pełny numer seryjny produktu lub go zeskanować (np. 5FB7F2QN),
– prosimy kliknąć przycisk „Znajdź towar w/g nr seryjnego”,
– następnie należy wypełnić opis uszkodzenia i wysłać zgłoszenie.
Zobacz czy produkt został przyjęty do reklamacji
Prosimy przejść do strony zawierającej informację, czy na dany produkt został przydzielony numer RMA. Status „przyjęte” oznacza zgodę na przysłanie towaru do reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji w polu „Komentarz” podana będzie przyczyna odrzucenia.
Każdy użytkownik posiada podgląd stanu realizacji reklamacji od przyjęcia do zakończenia procesu reklamacji wraz z numerem listu przewozowego.
Drukowanie listy wysyłkowej
Produkty zgłoszone prosimy pakować zgodnie z normami, jeden egzemplarz „Listy wysyłkowej” włożyć do paczki, a drugi przykleić na paczce. Tylko tak oznaczone przesyłki będą przyjmowane do Incom Group SA.
Nie ma potrzeby przysyłania żadnych dodatkowych dokumentów (z wyjątkiem RMA).
Towar należy przysyłać w wersji OEM, z wyjątkiem procedury DOA.