Procedura DOA (ang. Dead On Arrival) dotyczy nowego towaru, który uległ uszkodzeniu w ciągu 10 dni roboczych od dnia zakupu w Incom Group SA. Zgłoszenie w tym trybie będzie zawsze kończyło się wystawieniem korekty do faktury zakupu towaru.
na przesyłce dostarczanej kurierem oraz w opisie uszkodzenia w zgłoszeniu internetowym prosimy umieścić adnotację „Procedura DOA”
towar przysłany do Serwisu, nie zawierający adnotacji, zostanie przyjęty w normalnym trybie serwisowym
na towar uszkodzony (kiedy usterka zostanie potwierdzona przez nasz Serwis) możliwie jak najszybciej wystawiana jest korekta do faktury zakupu
procedura powyższa nie obowiązuje w stosunku do towarów serwisowanych przez wyspecjalizowane serwisy producenta (w tym posiadających zewnętrzne gwarancje producenta)
przesyłany towar z procedury DOA musi być dostarczony z kompletnym wyposażeniem
Zgłoszenie zostało przekazane do opiekuna handlowego, który wkrótce zadzwoni na podany numer telefonu.
Chcesz, abyśmy zadzwonili do Ciebie w 30 sekund?
Odpowiemy na każde pytanie.
Wpisz swój numer telefonu: (prosimy podac numer telefonu)
Zamawiając połączenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z Polityką prywatności. Twój numer nie zostanie udostępniony firmom trzecim, ani wykorzystany w celach marketingowych.