Strefa Sygnalisty Incom Group S.A.

Strefa Sygnalisty w Incom Group Spóła Akcyjna to miejsce, w którym możesz dokonać zgłoszenia nieprawidłowości, które mają lub miały miejsce wewnątrz firmy. Powstało ono z myślą o tym, aby przeciwdziałać i zapobiegać naruszeniom prawa. Jego celem jest także propagowanie bezpiecznego rozwoju naszej kultury organizacyjnej.

Jeżeli korzystasz z prawa do zgłoszenia nieprawidłowości, pamiętaj, że możemy przetwarzać podane przez Ciebie w zgłoszeniu Twoje dane, a także inne dane uzyskane w związku z podjęciem działań następczych. Poniżej znajdziesz informacje dotyczące przetwarzania przez naszą firmę danych osobowych. Prosimy zapoznaj się z ich treścią.

Do przyjęcia zgłoszenia niezbędne jest również Twoje oświadczenie, którego treść znajdziesz poniżej. Potwierdź je proszę przez zaznaczenie pola w formularzu oświadczenia. Jeżeli nie chcesz go złożyć, to skontaktuj się z nami poprzez inny kanał zgłoszeń.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO), informuje, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zawiązku ze zgłoszeniem naruszeń/nieprawidłowości, jest Incom Group S.A. z siedzibą we Wrocławiu ul. Mokronoska 6, 52-407 Wrocław (dalej zwany ADO).
  2. Pani/Pana dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą w otrzyma-nym zgłoszeniu naruszenia prawa.
  3. ADO umożliwia kontakt za pomocą adresu e-maila: ochronadanych@incomgroup.pl drogą pocztową: ul. Mokronoska 6, 52-407 Wrocław.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest wypełnianie obowiązków prawnych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnali-stów Dz. U. z 2024 r., poz. 928) ciążących na Administratorze danych na podstawie przepisów prawa.
  5. Celem zbierania danych osobowych jest:
    1. podjęcia działań związanych z ustaleniem, czy będące przedmiotem zgłoszenia działanie lub zaniechanie stanowi rzeczywiste lub potencjalne naruszenie przepisów takich jak naruszenie przepisów wewnętrznych procedur obowiązujących w Spółce i przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz rozpatrywania zgłoszeń, podjęcia czynności wyjaśniających, informowania Sygnalistów o przyjęciu i rozpatrzeniu zgłoszenia jak również podejmowania działań mających na celu przeciwdziałanie ujawnionym nieprawidłowościom na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO oraz przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych, oraz procedur antymobbingowych i innych przepisów obowiązującego prawa,
    2. wykonania wobec zgłoszenia czynności, o których mowa w Procedurze zgłoszeń wewnętrznych
      • pozostawić bez rozpatrzenia,
      • przekazać do rozpatrzenia,
      • przygotować do przekazania do organów ścigania.
  6. Kategoria przetwarzanych danych to: imię, nazwisko, dane kontaktowe, inne dane wskazane w zgłoszeniu naruszenia prawa.
  7. W przypadku zgłoszenia naruszenia prawa w formie ustnej, Pani/Pana dane osobowe w zakresie głosu mogą być przetwarzane w formie zapisu dźwięku za pośrednictwem urządzenia nagrywającego w celu przeprowadzenia postepowania wyjaśniającego i przygotowania protokołu przez osobę prowadzącą postepowanie wyjaśniające na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, uzasadnionego interesu jakim jest prawidłowość i rzetelność prowadzonych działań następczych, mając szczególnie na względzie ochronę danych osobowych sygnalisty, świadków oraz osoby, której dotyczy zgłoszenie.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. Bez podania danych zgłoszenie może nie zostać rozpatrzone.
  9. Dane osobowe będą przekazywane wyłączenie osobom upoważnionym, w określonych sytuacjach mogą być przekazana podmiotom/osobom/organom uprawnionym w zakresie i na zasadach określonych przepisami prawa.
  10. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  11. Dane osobowe przekazane nam w zgłoszeniu naruszenia prawa będą przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami. Dane nie będą przechowywane dłużej niż przez czas prowadzonego postępowania sądowego, na potrzeby którego wymagane jest udostępnienie dokumentów z przeprowadzonego postępowania w sprawie naruszenia.
  12. Przysługuje Pani/Panu prawo:
    1. dostępu do Danych Osobowych dotyczących tej osoby stosownie do brzmienia art. 15 Rozporządzenia,
    2. do sprostowania Danych Osobowych stosownie do brzmienia art. 16 Rozporządzenia,
    3. żądania od administratora ograniczenia przetwarzania Danych Osobowych stosownie do brzmienia art. 18 Rozporządzenia, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia,
    4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tej osoby narusza przepisy Rozporządzenia;
    5. do usunięcia danych, stosownie do brzmienia art. 17 Rozporządzenia w przypadku, kiedy dane były przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia i nie są niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  13. Nie przysługuje Pani/Panu prawo:
    1. do przenoszenia Danych Osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia,
    2. sprzeciwu, wobec przetwarzania Danych Osobowych w oparciu o treść art. 21 Rozporządzenia, gdyż podstawą prawną przetwarzania Danych Osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.

Dane podmiotu, który dokonuje zgłoszenia - podaj swoje dane

Firma Incom Group Spółka Akcyjna w ramach Twojego zgłoszenia będzie przetwarzać udostępnione przez Ciebie dane osobowe. Jest to niezbędne do rozpatrzenia oraz przeprowadzenia postępowania związanego ze zgłoszeniem.

Dane osób i innych podmiotów, które mogą zostać wskazane w zgłoszeniu - podaj dane

Podaj osoby, których dotyczy zgłoszenie, które są stronami w sprawie będącej przedmiotem zgłoszenia i/lub mogą mieć wiedzę na temat przedmiotu zgłoszenia.

1. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

2. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

3. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

4. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

5. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

6. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

7. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

8. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

9. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

10. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

11. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

12. Dane osoby, wskazanej w zgłoszeniu

Podmioty


Opis zgłaszanej nieprawidłowości - podmiot, data , przedmiot zgłoszenia

Opisując zdarzenie, pamiętaj proszę aby przekazywane w chwili zgłoszenia informacje były prawdziwe. Napisz proszę co się wydarzyło, kiedy i gdzie. Pomocne będzie wskazanie w zgłoszeniu jak według Ciebie doszło do powstania nieprawidłowości i jakie niosą one ze sobą skutki.


Możliwość dodania dowodów

W tym miejscu możesz dodać posiadane przez siebie dowody dotyczące zgłoszenia ( np. zdjęcia, skany itp.). Pojedynczy plik nie może przekroczyć rozmiaru 10 MB. Łączny rozmiar plików , które możesz dodać wynosi 100 MB. Dopuszczalne formaty plików obejmują: .pdf, .docx, .doc, .jpg, .png, .bmp, .txt, .xlsx, .xls, .csv, .msg, .mp4, mp3, .jpeg, .avi, .mov.


Previous Next