Odzyskiwanie hasła do Incom Online

Poniżej znajdziesz pełną instrukcję jak krok po kroku odzyskać dostęp do konta Incom Online.

Krok 1

Aby odzyskać dostęp do Incom Online potrzebne będą:

  • NIP Twojej firmy
  • Numer klienta w Incom Group SA
  • Imię i nazwisko osoby, na którą zostało założone konto
  • Login do konta na Incom Online

Numer klienta Incom Group SA jest dostępny w umowie handlowej. Jeżeli nie masz numeru klienta lub loginu do konta Incom Online, zobacz instrukcje poniżej.

Krok 2

Aby wygenerować nowe hasło:

  1. Wejdź na stronę Incom Online – Reset hasła
  2. Wprowadź przygotowane dane do formularza.

Po chwili otrzymasz login oraz hasło na adres mailowy wprowadzony do systemu z Umowy Handlowej (lub przy zakładaniu konta). Jeśli nie otrzymałeś maila z danymi dostępowymi, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeżeli adres e-mail przypisany do konta został zmieniony i jest nieaktualny, zobacz instrukcje poniżej.

Nadal nie możesz odzyskać dostępu do Incom Online?

  • Jeśli wystąpił błąd podczas odzyskiwania hasła
  • Nie pamiętasz lub nie możesz odnaleźć niezbędnych danych
  • Adres e-mail został zmieniony lub nie istnieje (wygasła domena, literówka)
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci odzyskać dostęp do Incom Online.


Jeśli nie możesz zalogować się do Incom Online na nowe hasło, najprawdopodobniej zostało ono nieprawidłowo przekopiowane z wiadomości e-mail, proszę dokładnie je zaznaczyć lub przepisać.