Key Account Manager ds. obsługi sieci RETAIL/eTAIL

Wrocław

Twój zakres obowiązków:
  • Realizacja wyznaczonych miesięcznych celów sprzedażowych
  • Pozyskiwanie nowych klientów Retail/eTAIL – różne branże
  • Budowanie długotrwałych i efektywnych relacji z klientami
  • Kompleksowa obsługa klientów telefoniczna, mailowa, osobista
  • Realizacja wizyt u klientów wg harmonogramu
  • Budowanie nowych kanałów sprzedaży
Nasze wymagania:
  • Doświadczenie w pracy KAM/specjalisty w zakresie obsługi sieci RETAIL (obsługa takich klientów jak MediaExpert, EURO RTV, MediaMarkt, Jeronimo Martins, LIDL, Leroy Merlin itp.)
  • Znajomość specyfiki branży RETAIL/eTAIL
  • Wysokie umiejętności handlowe, negocjacyjne
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji biznesowych
  • Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze oraz do wyjazdów
  • Efektywność realizacji założonych planów
  • Nastawienie na sukces
Oferujemy
  • Możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń w ogólnopolskiej firmie o ugruntowanej pozycji w branży IT/elektroniki użytkowej
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Bezpłatną opiekę LUXMED
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
  • Umowę o pracę lub kontrakt
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.